Torsdag ♥

Hej alla söta! ♥

Idag har inte jag gjort speciellt mycket, jag, Marcus(lillebror) och Jessica(pappas nya tjej) var en sväng till RBG badet, vi var ensama så det var lite mysigt! ^^ När vi kom hem sen så spelade jag och Jessica kort, pappa och Marcus badade i poolen, jag hoppade också i sen, det var jätte skönt. Var jätte svalkande! :) Jag och Jessica skulle ut och springa men jag hade glömt mina löparskor hos mamma så vi cyklade runt Krogsta istället, det är ungefär 5km. När vi kom hem sen hade pappa gjort pannkakor, så vi satte oss ner och åt på en gång.
Nu har jag precis städat mitt rum, det är så jävla kul..... NOT!!! Det är så tråkigt det är nog en av dom värsta sakerna jag vet, men lyssnar man på musik blir det iallafall lite roligare. :P
Idag blir det tidig sänggång, ska till mamma har inte träffat henne på fyra veckor så saknar henne jättemycket nu!♥
Det är väll typ det jag gjort idag. Vad har ni gjort idag då? :)

Kram på er! ♥




Min kära lillebror som hoppar i vår pool hemma! :)♥




Jag och brorsan som hoppar studsmatta! ♥

Kommentarer
Postat av: KARIN ' <3

sv: tror du hade kommenterat någon annans blogg eller nått ;) <3

2011-07-28 @ 21:58:17
URL: http://karinternemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0