Jag & Tova ♥

Hej!

Jag är lite nybörjare på det här med blogg, men jag hoppas att det ska gå bra. :)
Idag har jag varit med världens bästa Tova! :D Vi har inte träffas på TRE VECKOR det är rekord för oss att vara utan varandera, det är helt sjukt att vi klarade det :O :) Idag har inte jag och Tova gjort speciellt mycket bara tagit det lungt, men vi var på stranden i förmiddags med min familj. Sen har vi bara varit ute i lilla Rosersberg. :D Juste vi har tittat på en sjukt bra men sorglig film som heter "Älska mig" den tycker jag ni sak se om ni inte redan gjort det. :) Nu ska vi försöka sova lite eller vi kommer väll ligga och snacka ett tag först. ^^ Men vi hörs imorgon, då ska Tova hjälpa mig att fixa designen, för nu är den inte speciellt snygg. :P

Kram på er och god natt ♥




Bjuder på en bild på mina och Tovas händer :) (Mina naglar är svarta och Tovas vita^^) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0